Selahatin presenteert de tandheelkundige zorg van de toekomst. Het verklaarde doel van het merk met een assortiment tandpasta voor witte tanden en mondwater is om van alledaagse dingen een emotionele ervaring te maken. Het merk ontstond midden in een crisissituatie toen oprichter Kristoffer Vural nog voor zijn 30e verjaardag een beroerte kreeg die hem verlamde. Een ander gevolg van deze ingrijpende gebeurtenis was dat zijn reukzin verscherpt en versterkt werd. - Ik realiseerde me dat alledaagse ceremonies slechte dagen aangenamer maakten. Ik wil producten maken waar mensen zich emotioneel toe kunnen verhouden. De aroma's die ik ontwikkel, kunnen een effect hebben als een schilderij in de geest van andere mensen, legt oprichter Kristoffer Vural uit. Het merk is genomineerd voor de Wallpaper Design Awards, wordt door GQ "een van de beste merken voor verzorgingsproducten ter wereld" genoemd, wordt door Monocle Magazine geprezen als "het meest verfijnde tandpastamerk ter wereld" en wordt gebruikt door de beroemde ontwerper Rick Owens. Monocle Magazine beschouwt oprichter Kristoffer Vural ook als een van 's werelds meest innovatieve ondernemers.
Selahatin presenteert de tandheelkundige zorg van de toekomst. Het verklaarde doel van het merk met een assortiment tandpasta voor witte tanden en mondwater is om van alledaagse dingen een emotionele ervaring te maken. Het merk ontstond midden in een crisissituatie toen oprichter Kristoffer Vural nog voor zijn 30e verjaardag een beroerte kreeg die hem verlamde. Een ander gevolg van deze ingrijpende gebeurtenis was dat zijn reukzin verscherpt en versterkt werd. - Ik realiseerde me dat alledaagse ceremonies slechte dagen aangenamer maakten. Ik wil producten maken waar mensen zich emotioneel toe kunnen verhouden. De aroma's die ik ontwikkel, kunnen een effect hebben als een schilderij in de geest van andere mensen, legt oprichter Kristoffer Vural uit. Het merk is genomineerd voor de Wallpaper Design Awards, wordt door GQ "een van de beste merken voor verzorgingsproducten ter wereld" genoemd, wordt door Monocle Magazine geprezen als "het meest verfijnde tandpastamerk ter wereld" en wordt gebruikt door de beroemde ontwerper Rick Owens. Monocle Magazine beschouwt oprichter Kristoffer Vural ook als een van 's werelds meest innovatieve ondernemers.