Uw UNIEK gratis monster*
aan uw bestelling van de categorie UNIQUE van 80 €
*Een cadeau per klant en
alleen zolang de voorraad strekt.
Beschrijving
Burberry presenteert Hero, Riccardo Tisci's eerste geur voor Burberry.
Een nieuwe mannelijke tijdgeest die dualiteit en de kracht van het dierenrijk verkent. Een man op zoek naar transformatie en metamorfose als uitdrukking van modern heldendom.
Burberry's visie op modern heldendom daagt traditionele stereotypen van mannelijkheid uit. Wij moedigen mannen aan om te transformeren, om de moed te vinden zichzelf te omarmen om buitengewone dingen te bereiken.
Mens en paard spiegelen elkaar in hun bewegingen en verleggen hun fysieke grenzen. Ze veranderen in een mythisch wezen dat als metafoor staat voor persoonlijke transformatie. Een nieuwe man. Een nieuwe held.
Burberry Hero is verrassend en avontuurlijk en combineert tegenstellingen als kracht en subtiliteit, kracht en gevoeligheid, atletiek en creativiteit.
De Burberry Hero geur is een betoverende combinatie van kracht en frisheid en vertegenwoordigt het evenwicht van de moderne man tussen kracht en gevoeligheid.
De geur is fris, levendig en gedurfd. Sprankelende bergamot verkwikt en jeneverbes en zwarte peper ronden het parfum af. Jeneverbes is een klassiek ingrediënt van Britse parfumeurs. Het geeft de geur een dynamische frisheid en wordt aangevuld met drie warme cederhoutoliën uit drie bergketens: het Apalachengebergte in Virginia, het Atlasgebergte in Afrika en de Himalaya in Azië.
De flacon van Burberry Hero is een moderne herinterpretatie van Riccardo Tisci's Burberry-geur - voor het eerst met het TB-monogram in reliëf. Sterk en modern, net als de geur die erin zit. De hoekige vorm is een abstracte herinterpretatie van een paardenhoef, gegraveerd met het gebogen Burberry-logo. "
Topnoten: bergamot essence
Hartnoten: cederhout trio
Basisnoten: zwarte peper, jeneverbes
Gebruik: spray Burberry Hero Eau de Toilette op uw polsen, vooral in de hals, achter de oren en op de borst om de geur de warmte te geven die hij nodig heeft om zich te ontplooien.
BURBERRY, in 1856 opgericht door Thomas Burberry, laat zich leiden door de principes van Brits design, innovatie en meesterlijk vakmanschap. De BURBERRY geurcollectie weerspiegelt de filosofie van het bedrijf: de klassieke en onderscheidende geuren worden gepresenteerd in meesterlijk bewerkte glazen flacons en betoveren met geuren geïnspireerd door muziek, mode, de stad Londen en Britse iconen.
Ingrediënten
ALCOHOL DENAT., AQUA/WATER/EAU, PARFUM/FRAGRANCE, LIMONENE, ETHYLHEXYL, METHOXYCINNAMATE, DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE, LINALOOL, CITRONELLOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, COUMARIN, CITRAL, EUGENOL, ALCOHOL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, GERANIOL, EVERNIA PRUNASTRI (OAKMOSS), EXTRACT, DISODIUM EDTA, BHT, FD&C RED NO. 4 (CI 14700), EXT. D&C VIOLET NO. 2 (CI 60730), FD&C YELLOW NO. 5 (CI 19140).
De vermelde ingrediënten komen overeen met de huidige stand van de productie. Nieuwe wetenschappelijke bevindingen worden regelmatig in de formuleringen verwerkt, wat betekent dat de formuleringen dienovereenkomstig kunnen veranderen. Daarom zijn de ingrediënten op het product of op de verpakking doorslaggevend.
Geschenkverpakking
Indien u dat wenst, kunnen wij uw geschenken verpakken in een elegante geschenkdoos met een satijnen strik en tissuepapier.